Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6






Ο ύπνος καταλαμβάνει το ένα τρίτο της ζωής μας και κατά τη διάρκεια του το σώμα μας ξεκουράζεται και δίνει τη δυνατότητα στα κύταρρά μας να μας αναζωογονήσουν και να θεραπεύσουν σημεία που πάσχουν. Κατά τη διάρκεια του ύπνου επίσης ο εγκέφαλος οργανώνει και αποθηκεύει τις ημερήσιες πληροφορίες. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να έχουμε ένα καλό, ποιοτικό ύπνο.

Ο ύπνος ήταν πολυ σημαντικός και για τους προγόνους μας τους αρχαίους Έλληνες. Στα Ασκληπιεία μετά την κατάλληλη προετοιμασία του ασθενούς με διατροφή, γυμναστική, λουτρά και μουσική, τον οδηγούσαν στο δωμάτιο της Εγκοίμησης όπου τον άφηναν να κοιμηθεί. Κατά τη διάρκεια του ύπνου ο Ασκληπιός φρόντιζε το πάσχον σημείο ή έδινε συμβουλές.


Ποιά είναι τα προβλήματα ύπνου που ταλαιπωρούν πολύ κόσμο; 

Λόγω στρες και άγχους μπορεί να μην έχουμε ποιοτικό ύπνο. Επίσης η υπερκατανάλωση καφέ και άλλων διεγερτικών ουσιών, ενδεχομένως να προκαλέσουν προβλήματα στον ύπνο. Η κατάχρηση αλκοόλ οδηγεί σε κακής ποιότητα ύπνου.
Ιδιαίτερα ανησυχητικά κρίνονται τα εξής συμπτώματα : Αν κάποιος δυσκολεύεται να αποκοιμηθεί, ξυπνά τη νύχτα ή πολύ νωρίς το πρωί, ή δεν απολαμβάνει ποιοτικό ύπνο, δηλαδή όταν ξυπνά νιώθει ότι δεν έχει ξεκουραστεί, τότε πρέπει να βρει τα βαθύτερα αίτια που έχουν προκαλέσει αυτή την κατάσταση. Οι χρόνιες διαταραχές ύπνου μακροπρόθεσμα προκαλούν πολλά προβλήματα υγείας.

Τι προκαλούν τα προβλήματα ύπνου;

  • Ο ποιοτικός και ο επαρκής ύπνος προστατεύει τον εγκέφαλο. Προβλήματα ύπνου είναι πιθανό να προκαλέσουν νοητικά προβλήματα μερικές δεκαετίες αργότερα και να επιβαρύνουν την εγκεφαλική λειτουργία. ( γνωστική κατάπτωση ).
  • Η ψυχική υγεία απειλείται : Οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερες από τις συνιστώμενες 8 ώρες κάθε βράδυ είναι πιο πιθανό να ταλαιπωρούνται από αρνητικές σκέψεις, άγχος και κατάθλιψη.
  • Μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Ώρχους στη Δανία αποδεικνύει ότι τα άτομα που πάσχουν από τη λεγόμενη διαταραχή της συμπεριφοράς κατά τον ύπνο REM διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν Πάρκινσον ή άνοια στο μέλλον. Στη συγκεκριμένη διαταραχή το άτομο είναι πολύ δραστήριο κατά τη φάση REM (ύπνος γρήγορων κινήσεων των ματιών), και αντιδρά στα όνειρά του με  κινήσεις καθώς και με ομιλία ή φωνές. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, κατά τη φάση REM του ύπνου, βρισκόμαστε σε πλήρη ακινησία. Η φάση REM επαναλαμβάνεται συχνά μέσα στη νύχτα και καταλαμβάνει συνολικά περίπου το 20% του χρόνου που περνάμε κοιμισμένοι. Στη φάση REM είναι που βλέπουμε και τα όνειρα. 

Πως θα εξασφαλίσουμε καλή ποιότητα ύπνου ;

  • Αφιερώστε αρκετές ώρες για ύπνο και τηρήστε περίπου τις ίδιες ώρες που πηγαίνετε για ύπνο και ξυπνάτε κάθε μέρα.
  • Μην πηγαίνετε για ύπνο αν πεινάτε ή αμέσως μετά από βαρύ γεύμα.
  • Γυμναστείτε! Η καθημερινή ήπια σωματική άσκηση για 30’  (πχ. γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο, κολύμπι) είναι ευεργετική ως προς το άγχος και τη διάθεση.
  • Υιοθετήστε μια ρουτίνα ύπνου. Χαμηλώστε τον φωτισμό, ακούστε χαλαρωτική μουσική, κάντε ένα ντους.
  • Μειώστε την κατανάλωση καφεϊνης και αλκοόλ.
  • Φροντίστε το υπνοδωμάτιό σας. Δημιουργείστε ένα ιδανικό χώρο για να χαλαρώνετε. Επιλέξτε χρώματα απαλά που σας ξεκουράζουν. Αποφύγετε την υπερβολική διακόσμηση. 
  • Μη χρησιμοποείται το κινητο στο κρεβάτι. Το φως της οθόνης του κινητού σας διεγείρει και εμποδίζει την έκκριση μελατονίνης, ουσία που εκκρίνει ο οργανισμός για να μπει σε διαδικασία ύπνου.
  • Φροντίστε το στρώμα και το μαξιλάρι σας να είναι άνετα.
  • Καλό είναι να κοιμάστε σε απόλυτο σκοτάδι.
  • Αν ταξιδεύετε και αλλάζετε ζώνες ωρών, περάστε αρκετές ώρες σε φωτεινό μέρος το πρωί της άφιξής σας. Προσπαθήστε να μην κοιμηθείτε μέχρι να σκοτεινιάσει και ξυπνήστε με το πρώτο πρωινό φως.
  • Προσέξτε τη διατροφή σας. Αποφύγετε τα λιπαρά και υιοθετήστε μια υγιεινή διατροφή.
Ο Βιοσυντονισμός έχει τη λύση στα προβλήματα ύπνου ! Ειδικά σχεδιασμένα συμπλέγματα από εξειδικευμένους επιστήμονες σας βοηθούν να χαλαρώσετε, να αποβάλλετε αρντικές σκέψεις και συναισθήματα και να παραδοθείτε στα χέρια του Μορφέως με απόλυτη γαλήνη και ηρεμία. Ο ύπνος θα μετατραπεί σε πηγή αναζωογόνησης, ανακούφισης αλλά και αυτοθεραεπείας. Ενδεικτικά σας παρουσιάζουμε συμπλέγματα σχετικά με την ποιότητα ύπνου :
  • Αλφα Ρυθμός - Πνευματική Ηρεμία
  • Κύματα Σούμαν
  • Εκτός Χρόνου1 και 2
  • Μείωση Άγχους
  • Βαθιά Χαλάρωση
  • Διαγραφή Αρνητικών Σκέψεων
  • Προγράμματα Στρες
  • Καθαρισμός Σκέψης
  • Αλλαγή Κατάστασης Συνείδησης - Ύπνωση
  • Είσοδος σε κατάσταση πριν τον Ύπνο
  • Δέλτα Ρυθμός Για Ύπνο
  • Πρόγραμμα Ύπνου 1 και 2
  • Κατάσταση Συνειδητών Ονείρων
Διαβάστε επίσης :




Για επιπλέον πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με τον βιοσυντονισμό αλλά και για τις συσκευές που σας ενδιαφέρουν μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

στο e-mail biomedisteam@gmail.com ή στο 6980 059799.


Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε όποια συσκευή Biomedis θέλετε στο
               www.biomedisproducts.com

                        

Είμαστε στην διάθεση σας για ότι χρειαστείτε! Μην διστάσετε!


«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment