Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6







Η συναισθηματική και η ψυχική ευεξία είναι παράγοντες υψίστης σημασίας για την υγεία μας. Η υγεία έχει άμεση σχέση με την αισιοδοξία, την θετικότητα και την χαρά. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να διαχειριστούν το στρες της καθημερινότητας και καταφεύγουν σε ανθυγιεινές συμπεριφορές. (κάπνισμα, αλκοόλ). Ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα να διαχειριστούμε το καθημερινό στρες και παράλληλα να φροντίζουμε την υγεία μας. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με την θετική σκέψη. Η θετική σκέψη ενδυναμώνει τον χαρακτήρα μας, μας καθιστά υπεύθυνους και συμβάλλει στην δημιουργία υγιεινών καθημερινών συνηθειών.




Η θετική σκέψη έχει εκπληκτικά αποτελέσματα στη ζωή μας. Θετική σκέψη σημαίνει θετικά συναισθήματα. Τα συναισθήματα αυτά μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε διάφορες καταστάσεις στη ζωή μας με επιτυχία. Για να λειτουργήσει όμως πρέπει να είναι αυθεντική για να δημιουργηθούν και τα αντίστοιχα θετικά συναισθήματα.
Αν κάνουμε αρνητικές σκέψεις ή αν ζούμε μέσα στο άγχος οι θετικές σκέψεις δεν θα λειτουργήσουν διότι δεν θα δημιουργηθούν τα αντίστοιχα θετικά συναισθήματα.Η θετική σκέψη για να λειτουργήσει θετικά πρέπει να είναι γνήσια. Κριτήριο γι αυτό αποτελούν τα συναισθήματα μας. Η αυτοεκτίμηση επηρεάζει την υγεία μας γιατί αν δίνουμε αξία στον εαυτό μας τότε βάζουμε και σαν προτεραιότητα την υγεία μας. Με την θετική σκέψη μειώνουμε τα επίπεδα των ορμονών που σχετίζονται με την αύξηση του άγχους στο σώμα.





Πρόσεχε τις σκέψεις σου γίνονται λόγια.
Πρόσεχε τα λόγια σου, γίνονται πράξεις.
Πρόσεχε τις πράξεις σου γίνονται συνήθειες.
Πρόσεχε τις συνήθειες σου, γίνονται ο χαρακτήρας σου.
Πρόσεχε τον χαρακτήρα σου, γίνεται η μοίρα σου.
                                                           Χαλίλ Γκιμπράν.





Μερικοί τρόποι για να υιοθετήσετε ένα θετικό τρόπο σκέψης:

  • Να νιώθετε ευγνωμοσύνη για όσα έχετε.
  • Δείξτε ενδιαφέρον για το σώμα σας και την υγεία σας. Αποκτήστε υγιεινές συνήθειες.
  • Νιώστε αυτοεκτίμηση. Μιλήστε για τον εαυτό σας θετικά και επαινέστε τον.
  • Κάντε όνειρα, σκεφτείτε δημιουργικά.
  • Μην εστιάζετε στα καθημερινά προβλήματα και επενδύστε συναισθηματικά σε ότι σας γεμίζει.
  • Κάντε παρέα με θετικούς ανθρώπους και αποφύγετε τους αρνητικούς.
  • Θέστε νέους στόχους.
  • Βρείτε χρόνο να διασκεδάσετε και να κάνετε κάτι που σας ευχαριστεί.



Ο βιοσυντονισμός μπορεί να σας βοηθήσει να σκέφτεστε θετικά. Με τα ειδικά συμπλέγματα-πρόγραμματα που διαθέτουν οι συσκευές μας, μπορείτε να αποβάλλετε το στρες, να διαγράψετε αρνητικές σκέψεις, να διαχειριστείτε το άγχος, να διακόψετε ανθυγιεινές συνήθειες (αλκοόλ, κάπνισμα κτλ), να αυξήσετε τα επίπεδα ορμονών που έχουν σχέση με την χαρά και να χαλαρώσετε.

Διαβάστε επίσης :




Για επιπλέον πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με τον βιοσυντονισμό αλλά και για τις συσκευές που σας ενδιαφέρουν μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας



στο e-mail biomedisteam@gmail.com ή στο 6980 059799.






Είμαστε στην διάθεση σας για ότι χρειαστείτε! Μην διστάσετε!
   

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment