Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6




Πρόσφατη έρευνα δείχνει τους μισούς περίπου Έλληνες να πάσχουν από αγχώδη κατάθλιψη. 


Υπάρχει τρόπος να την αντιμετωπίσετε;

Δείτε παρακάτω:


Σύμφωνα με έρευνα της GPO, για λογαριασμό της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας, για την υγεία και την περίθαλψη του ελληνικού πληθυσμού υπό συνθήκες οικονομικής κρίσης, η υγεία του ελληνικού πληθυσμού καταγράφει συνεχώς πτωτική πορεία. 

Το πιο εντυπωσιακό, αλλά και λίγο-πολύ αναμενόμενο, όμως, είναι ότι οι ψυχικές διαταραχές ακολουθούν διαρκώς αύξουσα πορεία. Έτσι αποδεικνύεται, από τα στοιχεία που προκύπτουν, ότι περίπου ο ένας στους δύο Έλληνες πάσχει, άλλος λίγο και άλλος πολύ, από άγχος, στρες και κατάθλιψη! Συγκεκριμένα, σύμφωνα με αυτή την έρευνα, το 44% των Ελλήνων διακατέχεται από αρνητικά συναισθήματα, όπως ανασφάλεια, αγωνία, φόβο, θυμό, αγανάκτηση, απογοήτευση, πίκρα και θλίψη.

Δεν μένει τίποτα άλλο, λοιπόν, και με δεδομένο ότι το τοπίο στη χώρα μας γίνεται όλο και πιο μαύρο, από το να αμυνθεί ο καθένας από εμάς όσο μπορεί καλύτερα και να διαφυλάξει ό,τι πολυτιμότερο έχει, δηλαδή την υγεία του. 

Ακολουθείστε τους παρακάτω βασικούς κανόνες και θα δείτε ότι όλα θα αρχίσουν να γίνονται καλύτερα...

  1. Αποδεχθείτε ότι το άγχος είναι μέρος της ζωής σας, αντί να σκέφτεστε στερεότυπα "γιατί να συμβαίνει αυτό σε μένα" και τελικώς δεχθείτε πως τα όποια εμπόδια και τα κάποια προβλήματα, που σας παρουσιάζονται, είναι μέρος του ταξιδιού της ζωής.
  2. Αναγνωρίστε τα πρώτα σημάδια του στρες, προσπαθήστε να κατανοήσετε ποιο είναι αυτό που σας επηρεάζει, αξιοποιείστε τις πληροφορίες που αποκομίζετε και δημιουργείστε τις κατάλληλες συνθήκες για θετικές αλλαγές στη ζωή σας.
  3. Επιλέξτε να βλέπετε το στρες σαν μια ευκαιρία για να γίνετε καλύτεροι.
  4. Ζητείστε βοήθεια από όπου νομίζετε ότι τη χρειάζεστε.
  5. Αντί να υπομένετε το περιττό άγχος, κάνετε αλλαγές, έστω και μικρές, στο περιβάλλον σας σε θετική κατεύθυνση.
  6. Καταπολεμείστε τα αρνητικά συναισθήματά σας κάνοντας θετικές σκέψεις και διασκεδάστε όσο μπορείτε περισσότερο.
  7. Επιλέξτε να αλλάξετε «κανάλι», αντί να βασανίζεστε να λύσετε σύνθετα προβλήματα και επικεντρωθείτε σε θετικές δραστηριότητες που παρέχουν άμεση ανακούφιση από το στρες.
  8. Έχετε στο νου σας στην αρχή βραχυπρόθεσμους και στη συνέχεια μακροπρόθεσμους στόχους, αναλογιζόμενοι πως τα όποια προβλήματα σας είναι μικροσκοπικά μπροστά στο μεγάλο σχέδιο της ζωής.
  9. Αποφύγετε, όσο μπορείτε, τα σχετικά φάρμακα και τις ναρκωτικές ουσίες, που τις περισσότερες φορές σας δίνουν μόνο προσωρινή ανακούφιση, ενώ τα προβλήματά σας διογκώνονται και κόψτε τη καφεΐνη που μακροπρόθεσμα μπορεί να επιδεινώσει την κατάθλιψη.
  10. Ασκηθείτε καθημερινά, αφού η καθημερινή άσκηση αποτελεί τη καλύτερη συμπτωματική θεραπεία της κατάθλιψης, γεγονός που αποδεικνύεται από πολυάριθμες μελέτες.
  11. Εφαρμόστε θεραπεία με βιοσυντονισμό, που αποτελεί μία ασφαλή και πολύ αποτελεσματική μέθοδο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους, του στρες, όπως και των αρνητικών συναισθημάτων που συντείνουν στην κακή ψυχολογική σας διάθεση.


Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία και οποιαδήποτε απορία
Καλέστε τώρα στο +30.6932 256 284 ή
Στείλτε e-mail στο viosyn.gr@gmail.com

Για μεταφορά στο site της εταιρείας BIOMEDIS, προκειμένου να ενημερωθείτε και να αγοράσετε απ' ευθείας συσκευές βιοσυντονισμού ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ: E-SHOP BIOMEDIS

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment