Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Ο άνθρωπος συνέχεια χρησιμοποιεί ενέργεια και κινεί το σώμα του για τις καθημερινές του ασχολίες και λόγω του άγχους και των διάφορων παθήσεων νιώθει κακόκεφος και κουρασμένος.

Για αυτό το λόγο πολλοί άνθρωποι λέμε ότι είναι αρνητικοί στην ιδέα του να κάνουν γυμναστική γιατί όταν το σκέφτονται θεωρούν ότι μόνο κούραση και σπατάλη χρόνου θα τους προσφέρει. Επιπλέον λόγο του λιγοστού ελεύθερου χρόνου  τους πολλοί θεωρούν ότι η γυμναστική δεν θα τους βοηθήσει γιατί θα είναι λιγοστή σε θέμα χρονικών διαστημάτων.

Αλλά στην πραγματικότητα η γυμναστική δεν είναι μόνο για όσους έχουν πολύ χρόνο και θέλουν να κρατήσουν κάποια σιλουέτα σώματος. Η γυμναστική είναι μία από τις πιο υγιεινές δραστηριότητες ανεξαρτήτως τρόπου και χρόνου.

Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής παράγονται κάποιες χημικές ουσίες στο σώμα που του προκαλούν αίσθηση χαλάρωσης και ευτυχίας. Αυτές οι χημικές ουσίες είναι οι ενδορφίνες, η αδρεναλίνη, η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη και όλες μαζί είναι ο λόγος που ένας άνθρωπος κατά και μετά τη γυμναστική νιώθει ευτυχισμένος, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και καλύτερα από ότι πριν ξεκινήσει τη γυμναστική. Αυτές οι αισθήσεις χαράς έχει παρατηρηθεί ότι ξεκινάνε 10 λεπτά μόνο αφότου ξεκινήσει κάποιος να γυμνάζεται. Επιπλέον μέσω αυτών των ουσιών αυξάνονται τα επίπεδα ενέργειας του σώματος με αποτέλεσμα να μπορούν να βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση ψυχολογικών παθήσεων όπως η κατάθλιψη.

Όμως οι περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να γυμναστούν μόνο άμα τους το επιβάλουν και μόνο σε ένα γυμναστήριο ή σε χώρους που είναι απομονωμένοι γιατί φοβούνται τη γνώμη του κόσμου. Αυτό παρότι σε πολλούς φαίνεται φυσιολογικός τρόπος γυμναστικής στην πραγματικότητα πολλές φορές λειτουργεί αρνητικά στα αποτελέσματα της γυμναστικής και αποκαρδιώνει πολλούς ανθρώπους. Αυτό συμβαίνει γιατί η γυμναστική πρέπει να γίνεται με απόφαση του ίδιου του ανθρώπου και με το δικό του τρόπο και στο τόπο που θέλει ατομικά. Το να βρίσκεσαι ειδικά σε εξωτερικούς χώρους με φρέσκο αέρα και σε μέρη που αγαπάς είναι μία από τις πιο υγιεινές ασκήσεις γιατί σε βοηθάνε σωματικά και ψυχολογικά να γίνεις καλύτερα. Επιπλέον ο χρόνος που πρέπει να χρησιμοποιείτε για την γυμναστική είναι πάλι ατομική απόφαση γιατί ακόμα και 30 λεπτά γυμναστικής 3 φορές την εβδομάδα είναι αρκετά για τα θετικά αποτελέσματα της γυμναστικής να εμφανιστούν.

Με τη έννοια γυμναστική δεν εννοούμε συγκεκριμένες ασκήσεις με συγκεκριμένο πρόγραμμα. Η γυμναστική μπορεί να είναι και κάποια ασχολία που κάνουμε καθημερινά, κάποια συνήθεια όπως το να περιποιούμαστε το κήπο μας ή να αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε το ασανσέρ αλλά να χρησιμοποιούμε τις σκάλες. Άμα δεν νιώθει ένα άτομο καλά μόνο του να κάνει γυμναστική μπορεί να βγει για περπάτημα με έναν φίλο ή φίλη του, κάτι που όχι μόνο θα του τονώσει την σωματική υγεία αλλά και την ψυχολογική.

Βιοσυντονισμός και γυμναστική

Ο Βιοσυντονισμός περιέχει προγράμματα για την αναζωογόνηση της ενέργειας του οργανισμού και της ψυχικής υγείας. Με τη χρήση των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων μπορούν να αντιμετωπισθούν διάφορες παθήσεις που εμποδίζουν τη σωστή ενεργειακή ροή του οργανισμού και την καλή ψυχολογία. Χάρης τη χρήση αυτών των προγραμμάτων θεραπείας του Βιοσυντονισμού είναι δυνατή η αναπλήρωση της ενέργειας και της ισορροπίας του οργανισμού. Έτσι με το συνδυασμό των Βιοσυντονιστικών προγραμμάτων με τη φυσιολογική τους θεραπεία και τη γυμναστική οι άνθρωποι μπορούμε να αναπτύξουμε ένα υγιές σωματικά και ψυχικά σώμα χωρίς παρενέργειες, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε για τις εφαρμογές του Βιοσυντονισμού και 
το πως μπορεί να βοηθήσει στην καλή υγεία του οργανισμού 
μαζί με τη γυμναστική επικοινωνήστε μαζί μας


στο +30. 698 00 59 799 καθώς και στο biomedisteam@gmail.com.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε !


Μπορείτε να παραγγείλετε όποια συσκευή Biomedis θέλετε στο

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment