Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Τις ημέρες των Χριστουγέννων οι περισσότεροι άνθρωποι τις περιμένουν με ανυπομονησία και τις αντιμετωπίζουν σαν μέρες χαράς, ξεκούρασης, ημέρες ευκαιρίας να βρεθούν με τους δικούς τους ανθρώπους και να διασκεδάσουν, να ανταλλάξουν δώρα και να απομακρυνθούν από τη καθημερινή ρουτίνα της ζωής του. Όμως υπάρχουν άνθρωποι που κατά τις ημέρες των Χριστουγέννων παθαίνουν την επονομαζόμενη κατάθλιψη των γιορτών.


Δηλαδή παθαίνουν κατάθλιψη που μπορεί να διαρκέσει από μερικές ώρες ή μέρες μέχρι και ολόκληρες τις μέρες των Χριστουγέννων. Οι λόγοι συνήθως που το παθαίνουν αυτό είναι γιατί σε πολλούς τα Χριστούγεννα είναι και μέρες άγχους λόγω δουλειάς ή εξόδων ή σε μία περίοδο της ζωής του κατά τις ημέρες των Χριστουγέννων του συνέβη κάτι δυσάρεστο που στιγμάτισε τη ζωή τους, όπως απώλεια ενός ανθρώπου ή κάποιο ατύχημα που έφερε σε κίνδυνο τη ζωή τους ή των ανθρώπων που αγαπάνε.


Η κατάθλιψη όμως είναι ψυχική διαταραχή που εμφανίζεται μετά από μεγάλη πίεση ή ένα έντονο γεγονός που συνέβη στο καταθλιπτικό άτομο και τα συμπτώματα της μπορεί να είναι:
  • Καταθλιπτική διάθεση ανεξαρτήτου χώρου, χρόνου και του περίγυρου ατόμων που είναι κοντά σε αυτό το άτομο.
  • Η απόσυρση από κοινωνικές δραστηριότητες λειτουργώντας σαν ένας παράγοντας αντικοινωνικότητας.
  • Η εμφάνιση σκέψεων και συναισθημάτων ότι είναι αβοήθητος, τον ενοχοποιούν οι άλλοι ή νιώθει ενοχές ο ίδιος για κάτι που έγινε και ότι απαξιώνεται από το γύρω κόσμο.
  • Η διαταραχή της συγκέντρωσης της μνήμης, της όρεξης και του ύπνου.


Εφόσον είναι μίας ψυχική διαταραχή υπάρχουν και τρόποι να αντιμετωπισθεί χωρίς άμεσα να επέμβουμε σε κάποια λειτουργία του οργανισμού. Αυτοί οι τρόποι αντιμετώπισης είναι:
  1. Η καθημερινή άσκηση. Με την άσκηση όχι μόνο ο άνθρωπος ξεχνιέται και χρησιμοποιεί το χρόνο του αλλά και ενδυναμώνει τη σωματική και κατ’επέκταση και τη ψυχική του υγεία αυξάνοντας την αυτοεκτίμησή του και αποκτώντας περισσότερη θετική ενέργεια.
  2. Εάν παίρνεται κάποιες χημικές ουσίες που μπορεί να επηρεάζουν το νευρικό σας σύστημα καλό θα ήταν να εξετάσετε μήπως σας προκαλεί κατάθλιψη και αναλόγως να την αλλάξετε ή να την διακόψετε εφόσον είναι δυνατόν.
  3. Η αύξηση κατανάλωσης τροφών πλούσιες σε βιταμίνες για την ενδυνάμωση του αμυντικού σας συστήματος.
  4. Η προσπάθεια συνάντησης με τα αγαπημένα σας πρόσωπα σε έναν οικείο και ευχάριστο χώρο για εσάς. Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός θα αντιληφθεί την περίοδο αυτή ως περίοδο χαράς και διασκέδασης.
  5. Η μείωση τροφών ή ροφημάτων που μπορούν να επηρεάσουν εκτενώς το νευρικό σύστημα του ανθρώπου όπως είναι ο καφές.

Βιοσυντονισμός και θεραπεία της κατάθλιψης

Ο Βιοσυντονισμός κατά τη θεραπεία με τα προγράμματα που έχει στέλνει ηλεκτρομαγνητικά σήματα στον οργανισμό τα οποία επαναφέρουν τα ασθενή κύτταρα, λόγω κούρασης, άγχους, σωματικής ή ψυχικής διαταραχής, στην υγιή κατάστασή τους. Έτσι ο Βιοσυντονισμός μπορεί να βοηθήσει στη αντιμετώπιση της κατάθλιψης επαναφέροντας τα κύτταρα, τα οποία είναι υπεύθυνα για την εμφάνιση της, στην αρχική και υγιή τους κατάσταση ενώ την ίδια στιγμή να ενισχύσει την άμυνα του οργανισμού για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων.


Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε για τις εφαρμογές του Βιοσυντονισμού και 
το πως μπορεί να σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση 
της κατάθλιψης επικοινωνήστε μαζί μας


στο +30. 698 00 59 799 καθώς και στο biomedisteam@gmail.com.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε !


Μπορείτε να παραγγείλετε όποια συσκευή Biomedis θέλετε στο

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment