Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Η στάση του σώματος μας είναι ένας από τους κύριους παράγοντες των προβλημάτων της σπονδυλικής στήλης. Τις περισσότερες ώρες τη ζωή μας είμαστε σε κάποια στάση καθιστοί, όρθιοι ή ξαπλωμένοι. Τη στάση την οποία έχουμε επηρεάζει τα προβλήματα υγείας στην σπονδυλική στήλη.
Μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά ακόμα και αν έχουμε τη πιο σωστή στάση σώματος άμα μείνουμε με την ίδια στάση για πολλές ώρες προκαλείται και πάλι κάποια ζημία. Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος ανάλογα σε τι κατάσταση είμαστε μπορούμε να ακολουθήσουμε μερικούς τρόπους ανακούφισης της σπονδυλικής στήλης οι οποίοι είναι:

Όρθια Στάση

Η όρθια θέση είναι η πιο φυσιολογική θέση σώματος αφού μόνο τότε η σπονδυλική μας στήλη μπορεί να βρίσκεται σε πλήρη ευθεία. Όμως όταν κατά την όρθια θέση είμαστε σε λάθος στάση τότε η ζημιά που παθαίνει η σπονδυλική μας στήλη είναι πολύ μεγάλη. Για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων μπορούμε να:
  • Μην καμπουριάζουμε και οι ώμοι μας πάντα να βρίσκονται σε θέση που να δημιουργούν ευθεία με τα αυτιά μας.
  • Μην αλλάζουμε τη λόρδωση του σώματος μεταφέροντας τη λεκάνη σε διαφορετικό σημείο από ότι είναι το φυσιολογικό.
  • Μην μεταφέρουμε το βάρος του σώματος μας από το ένα πόδι στο άλλο για να ξεκουραστούμε.
  • Μετακινούμαστε έστω και μερικά βήματα εφόσον έχουμε τη δυνατότητα ανά 30 με 45 λεπτά.

Καθιστή Στάση

Η καθιστή θέση είναι μία από τις πιο συνηθισμένες θέσεις στις οποίες ξοδεύουμε το περισσότερο χρόνο μας στη σημερινή εποχή. Όμως αυτή η θέση από μόνη της δεν είναι φυσιολογική και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην σπονδυλική στήλη. Για την μείωση αυτών των προβλημάτων:
  • Όταν έχουμε τη δυνατότητα επιλογής ασανσέρ ή της σκάλας να επιλέγουμε τη σκάλα. Έτσι βελτιώνουμε την κινητικότητα των αρθρώσεων μας και τη λειτουργία των μυών.
  • Σηκωνόμαστε από τη καρέκλα αρκετές φορές για να λειτουργήσουν οι αρθρώσεις των ποδιών και την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης.


Ξαπλωτή Στάση

Αυτή η θέση διαρκεί τουλάχιστον για τις ώρες του ύπνου όπου η σωστή στάση θα μας κάνει να νιώθουμε πολύ καλύτερα το πρωί ενώ η λάθος θα δημιουργήσει προβλήματα στην σπονδυλική στήλη. Για τη σωστή στάση του σώματος κατά τη θέση όταν είμαστε ξαπλωμένοι:
  • Το κεφάλι μας δεν πρέπει να σηκώνεται σε μεγαλύτερο ύψος από το υπόλοιπο σώμα μας και για αυτό το μαξιλάρι θα πρέπει να μην είναι αρκετά μεγάλο.
  • Δεν πρέπει να κοιμόμαστε σε εμβρυική ή γενικά σε κάποια στάση που δημιουργεί κάποια γωνία στο σώμα μας. Θα πρέπει από το κεφάλι μέχρι και τα πόδια μας το σώμα μας να είναι ίσιο. Άμα μας ενοχλεί μία τέτοια στάση μπορούμε να βάλουμε κάποιο μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια μας για την μαλακότερη και ευκολότερη σταθεροποίησης αυτής της στάσης.

Ο Βιοσυντονισμός μπορεί να βοηθήσει στα προβλήματα που δημιουργούνται με τη μη σωστή στάση που παίρνουμε μέσω των προγραμμάτων θεραπείας του γιατί με τα σήματα που στέλνονται γίνεται αναδόμηση και επαναφορά σε υγειά κατάσταση των αρθρώσεων της σπονδυλικής στήλης και γενικά όλου του σώματος μας.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε για τις εφαρμογές του Βιοσυντονισμού και το πως μπορεί 
να σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται 
με τη σπονδυλική στήλη επικοινωνήστε μαζί μας

στο +30. 698 00 59 799 καθώς και στο biomedisteam@gmail.com.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε !


Μπορείτε να παραγγείλετε όποια συσκευή Biomedis θέλετε στο

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment