Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής και τα νηστίσιμα φαγητά έχουν την τιμητική τους. 
Η ομάδα του βιοσυντονισμού δεν θα μπορούσε να μην ασχοληθεί με τα σαρακοστιανά φαγητά και την διατροφική τους αξία.
Σήμερα, λοιπόν, θα ασχοληθούμε με το ταχίνι και με την θρεπτική του αξία.

Ορισμός από Wikipedia:

Το ταχίνι (επίσης tahina, Αραβικά: طحينة) είναι μια λιπαρή πάστα από ψημένο, τριμμένο, ξεφλουδισμένο σουσάμι που χρησιμοποιείται στις κουζίνες της Βόρειας Αφρικής, Ελλάδας, Ιράν, Τουρκίας και της Μέσης Ανατολής. Το ταχίνι κυκλοφορεί στην αγορά σε δύο τύπους:
  • από σουσάμι αποφλοιωμένο
  • από σουσάμι αναποφλοίωτο

Το ταχίνι επίσης, σερβίρεται ως βούτηγμα (dip) από μόνο του ή ως ένα σημαντικό συστατικό του χούμους και του χαλβά.
Το ταχίνι είναι 100% αλεσμένο σουσάμι και για τις ιδιαίτερες γεύσεις του προστίθεται  κακάο, πορτοκάλι ή μέλι. Περιέχει σημαντικές ποσότητες μικροστοιχείων απαραίτητων στην καθημερινή διατροφή του ανθρώπου.

Ποια είναι η διατροφική του αξία;

Το ταχίνι αποτελεί έναν μικρό θησαυρό! Είναι πλούσιο σε: 
  1. βιταμίνες (B1, B2, Β6, Ε)
  2. πρωτεΐνες
  3. φυτικές ίνες
  4. αμινοξέα
  5. υδατάνθρακες
  6. ασβέστιο
  7. μαγνήσιο
  8. κάλιο
  9. φώσφορο
  10. σίδηρο
  11. ψευδάργυρο
  12. χαλκό κ.α. 
  13. αντιοξειδωτικές ουσίες 
...δηλαδή σε όλα τα συστατικά που είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για την καλή λειτουργία του οργανισμού!


Το ταχίνι περιέχει και μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα κάτι που το κάνει εξαιρετική πηγή ενέργειας.



Η κατανάλωσή του μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμος σύμμαχος:
  • όσων προσπαθούν να μειώσουν την χοληστερόλη τους. Αυτό συμβαίνει γιατί το ταχίνι είναι πλούσιο σε Ω6 λιπαρά και φυτοστερόλες οι οποίες βοηθούν στην μείωση της απορρόφησης της χοληστερόλης από τον οργανισμό.
  • όσων αντιμετωπίζουν προβλήματα διαβήτη.

Λειτουργεί, επίσης, και ως ασπίδα προστασίας του ανοσοποιητικού συστήματος αφού έχει διαπιστωθεί πως έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση.

Καταναλώνουμε ταχίνι και για την καλή λειτουργία του μυοσκελετικού συστήματος. Το ταχίνι είναι πλούσιο σε ασβέστιο και χαλκό που ενδυναμώνουν τα οστά και τις αρθρώσεις αντίστοιχα.
Σύμφωνα με έρευνες το ταχίνι έχει αντικαρκινική δράση και ενδέχεται να δρα ανασταλτικά στην εμφάνιση Αλτσχάιμερ, καρδιακών παθήσεων και καταρράκτη.

Πέρα από  την υγεία, το ταχίνι είναι πολύ σημαντικό και για την ομορφιά! Οι αντιγηραντικές του ιδιότητες θα σας εκπλήξουν!

Δικαιολογημένα, λοιπόν, το ταχίνι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως superfood. Βάλτε το στην καθημερινή σας διατροφή και θα δείτε την διαφορά!
Είναι πολύ σημαντικό να αποκτήσετε μία καθημερινότητα γεμάτη με υγιεινές συνήθειες. Κάντε την αρχή από την διατροφή σας!



Πώς τρώμε το ταχίνι;


Είναι το βασικό συστατικό του χαλβά, του ταχινόψωμου, διάφορων αρτοσκευασμάτων (κουλούρια, μπισκότα, κέικ κ.α), της ταχινόσουπας. 
Χρησιμοποιείται ως άλειμμα για ψωμί/ φρυγανιά. 
Χρησιμοποιείται ως σάλτσα για σαλάτες.





Ο βιοσυντονισμός και τα προγράμματά του θα λειτουργούν παράλληλα με την σωστή διατροφή και την ήπια άσκηση προκειμένου να ισχυροποιήσετε το ανοσοποιητικό σας και να αποφύγετε κάθε είδους ασθένεια! Και αν προκύψει κάποιο πρόβλημα υγείας, δεν πτοούμαστε! Ο βιοσυντονισμός είναι εδώ και για την θεραπεία των περισσότερων ασθενειών!

Biomedis GrTeam

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα μας ή επικοινωνήστε μαζί μας:
e-mail: biomedisteam@gmail.com
τηλ.:+30 698 0059 799.

Μπορείτε να δείτε τις συσκευές μας και να τις παραγγείλετε online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Biomedis

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment