Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στα φρούτα της εποχής! Το καρπούζι, το πεπόνι, οι φράουλες, τα ροδάκινα, τα νεκταρίνια, τα κεράσια, τα σταφύλια και τα σύκα σίγουρα δε θα λείψουν από το τραπέζι μας και αυτό το καλοκαίρι! Γι' αυτό θα ήταν καλό να γνωρίζουμε τα πάντα για τα φρούτα του καλοκαιριού!

Το φρούτο με τις λιγότερες θερμίδες είναι το καρπούζι (21 θερμίδες ανά 100 γρ) ενώ τα φρούτα με τις περισσότερες θερμίδες είναι τα σταφύλια και τα νεκταρίνια (60 θερμίδες ανά 100 γρ)!

Σύμφωνα με το dietology.gr αυτές είναι οι θερμίδες και η θρεπτική αξία των φρούτων του καλοκαιριού:

- Καρπούζι:
21 θερμίδες / 100 γρ, και 94 γρ νερό, αλλά ελάχιστες φυτικές ίνες. Όσο γευστικό όμως είναι, χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωση, καθώς έχει αρκετή φυσική ζάχαρη και έτσι η υπερκατανάλωση του μπορεί να αυξήσει το βάρος σας.

- Πεπόνι:
29 θερμίδες / 100 γρ, 5 γρ υδατάνθρακες και 94.2 γρ νερό, 0.9 γρ . βιταμίνες Α , θειαμίνη , ριβοφλαβίνη , και C ,φυτικές ίνες. Ανήκει στην ίδια οικογένεια με τα καρπούζια. Γι΄αυτό και έχει σχεδόν τις ίδιες θεραπευτικές ιδιότητες. Συνδυάζεται με αλλαντικό τύπου προσούτο ή με τυρί και δίνει μέτρια ποσότητα φυτικών ινών. Για πολλά άτομα είναι ιδιαίτερα δύσπεπτο και για αυτό θα πρέπει να αποφεύγεται η κατανάλωση του.Αν θέλετε να διατηρήσετε το σώμα σας νέο και να του προσφέρετε τα απαραίτητα αλκαλικά στοιχεία, τρώτε πεπόνι, το φρούτο αυτό βοηθάει και στην απεκκριτική διαδικασία.

- Ροδάκινα:
37 θερμίδες / 100 γρ, 9.1 γρ υδατάνθρακες και 86.2 γρ νερό, 1.4 γρ φυτικές ίνες. Δίνει ωραία μαρμελάδα αλλά και κομπόστα, ενώ είναι γευστικός και ο χυμός του.
Τα ροδάκινα, ιδιαίτερα αυτά που έχουν έντονο χρώμα, είναι πλούσια σε βιταμίνη Α. Περιέχουν πολλά σάκχαρα και νερό και είναι πολύ καθαρτικά για το σώμα. Επίσης είναι ιδανικά σε δίαιτες αδυνατίσματος.

- Νεκταρίνια:
60 θερμίδες / 100 γρ, 12.4 γρ υδατάνθρακες και 80.2 γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες. Το κύριο διατροφικό στοιχείο που δίνει είναι οι φυτικές ίνες οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Βρίσκεται στην ίδια οικογένεια με το ροδάκινο. Διατροφικά δεν διαφέρουν μεταξύ τους: και τα δύο περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C – ένα νεκταρίνι καλύπτει τις ημερήσιες απαιτήσεις - μικρή ποσότητα φυτικών ινών, περιορισμένη θερμιδική αξία, β-καροτένιο , και μεταλικά στοιχεία. Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα καλίου και είναι ιδανικά για όσους έχουν υψηλή χοληστερόλη και υπέρταση.

- Κεράσια:
Δίνουν 48 θερμίδες / 100 γρ, 11.9 γρ υδατάνθρακες και 81,5 γρ νερό, 1,7 γρ φυτικές ίνες. Το κεράσι είναι πλούσιο σε σίδηρο, εξαιρετικό καθαρτικό και καθαρίζει το αίμα. Τα κεράσια μπορούν να συνδυαστούν ιδανικά και με άλλα φρούτα καθώς επίσης και με πρωτεΐνες, όχι όμως με άμυλο.

- Σύκα:
Δίνουν 43 θερμίδες / 100 γρ, 9.5 γρ υδατάνθρακες και 84.6 γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες. Περιέχει βιταμίνες Α,C. Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου. Καταναλώνονται ωμά αλλά και αποξηραμένα και έχουν ιδιαίτερα γλυκιά γεύση. Τα σύκα είναι πλούσια σε σάκχαρα, άρα προσφέρουν ενέργεια . Είναι προτιμότερο να τρώγονται ωμά και φρέσκα.

- Σταφύλια:
Δίνουν 60 θερμίδες / 100 γρ, 16.1 γρ υδατάνθρακες και 79.3 γρ νερό, 0.9 γρ φυτικές ίνες. Θέλει προσοχή η ποσότητα αφού ισοδύναμο φρούτου είναι 10-12 ρόγες! Τα σταφύλια αποτελούν μοναδική πηγή θρέψης, ενδυνάμωσης, καθαρισμού, και ανανέωσης και είναι ιδανικά για όσους αναρρώνουν.

- Φράουλες:
Δίνουν 33 θερμίδες / 100 γρ ή διαφορετικά 46 θερμίδες /140 γρ (περίπου ένα φλιτζάνι). Οι φράουλες παρέχουν 11,06 γρ υδατάνθρακες, 0,59 mg σίδηρο, 23 mg ασβέστιο, 35 mg φώσφορο, 220 mg κάλιο, 19 mg μαγνήσιο , 0,96 γρ πρωτεΐνες, βιταμίνες A και C.

Η Biomedis GrTeam είναι υπέρ της υγιεινής διατροφής. Η υγιεινή διατροφή ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και παράλληλα βελτιώνει την ψυχολογία! Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες μελέτες πρέπει να καταναλώνουμε 7 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Οι έρευνες έδειξαν πως όσοι κατανάλωναν 7 (ή περισσότερες) μερίδες φρούτων και λαχανικών σε καθημερινή βάση μείωναν τις πιθανότητες θανάτου σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά 42%.
Το καλοκαίρι είναι η καταλληλότερη περίοδος του χρόνου για να ξεκινήσετε μία πιο υγιεινή διατροφή! Παρέα με την υγιεινή διατροφή είναι ευκαιρία να υιοθετήσετε γενικότερα μία πιο υγιεινή στάση ζωής. Σε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει και η Biomedis με τις συσκευές της και τα προγράμματα βιοσυντονισμού. Επικοινωνήστε μαζί μας και με μεγάλη μας χαρά θα σας ενημερώσουμε για ό,τι σας απασχολεί.

Biomedis GrTeam


Καλέστε μας τώρα στο +30 698 0059 799


ή στείλτε μας μήνυμα στο e-mail biomedisteam@gmail.com

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον βιοσυντονισμό, τη Biomedis και τις συσκευές μας επισκεφτείτε τη σελίδα μας !
Παραγγείλετε γρήγορα κι εύκολα τις συσκευές μας online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Biomedis.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment