Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6



Και όμως! Είναι πραγματικότητα! Οι επιστήμονες μέσα από εκατοντάδες μελέτες και πειράματα έχουν διαπιστώσει ότι η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μίας καλής διάθεσης αλλά και στη μεγιστοποίηση των ικανοτήτων και των δυνατοτήτων των ανθρώπων. 

Πώς η διατροφή επηρεάζει τη διάθεση;

Η διαδικασία είναι εξαιρετικά κατανοητή: καταναλώνουμε συγκεκριμένες τροφές, οι τροφές αυτές διασπώνται και με τη διάσπασή τους μπορούν να αλλάξουν τη χημεία του εγκεφάλου με αποτέλεσμα την, έστω και βραχυπρόθεσμη, βελτίωση της διάθεσης!

Όταν κάτι σας απασχολεί και δεν έχετε καλή διάθεση, ο εγκέφαλός σας εκλαμβάνει κάποιες φορές αυτήν την ψυχική ένταση / πείνα ως πραγματική πείνα και σας ωθεί στο να καταναλώσετε τροφές που θα καλύψουν τα συναισθηματικά κενά (π.χ. γλυκά).

Πράγματι, η αντίδραση αυτή είναι δικαιολογημένη και όντως ο εγκέφαλος έχει ανάγκη από μία αλλαγή. Η αλλαγή όμως αυτή της χημείας του εγκεφάλου μπορεί να επιτευχθεί και με τροφές που δεν συνοδεύονται απαραίτητα από πολλές θερμίδες όπως για παράδειγμα τα γλυκά.

Πρώτα απ' όλα πρέπει να κατανοήσετε τι σας απασχολεί και τι ανάγκη έχετε.

Αν νιώθετε κόπωση, αδυναμία συγκέντρωσης, άγχος, νεύρα, στενοχώρια τότε σε αυτό το άρθρο θα βρείτε τις φυσικές λύσεις για να τα αντιμετωπίσετε!

     
    Σοκολάτα κατά του άγχους:
    Η σοκολάτα και ειδικά η μαύρη σοκολάτα, όπως έχει αποδειχθεί και από έρευνες που έγιναν στην Ελβετία, επιβραδύνει την ορμόνη του στρες και παράλληλα ενισχύει την παραγωγή ενδορφινών και σεροτονίνης.
  1. Μπανάνα κατά της κατάθλιψης, του άγχους και της αυπνίας: 
    οι βιταμίνες καθώς και η ουσία τρυπτοφάνη που περιέχεται στις μπανάνες αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης στον οργανισμό.
  2. Σπάνακι κατά της αδυναμίας συγκέντρωσης: Αν νιώθετε κουρασμένοι και δεν μπορείτε να δουλέψετε - συγκεντρωθείτε τότε χρειάζεστε άμεσα φολικό οξύ! Το φολικό οξύ είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για την μείωση της ομοκυστεϊνης που είναι υπεύθυνη για τη μείωση της ροής του αίματος στον εγκέφαλο. Ευτυχώς για εσάς, μία σαλάτα με σπανάκι μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια και να σας δώσει την ώθηση να συνεχίσετε την εργασία σας.
  3. Πράσινο τσάι κατά του άγχους:
    Οι ευεργετικές ιδιότητες του συγκεκριμένου αφεψήματος είναι σε όλους γνωστές. Λόγω των συστατικών του το πράσινο τσάι βοηθάει στην αποβολή του άγχους και ταυτόχρονα συνεισφέρει στην καλύτερη συγκέντρωση και ευκολότερη απομνημόνευση.
  4. Αβοκάντο για ευτυχία. Τα καλά λίπη που περιέχει το αβοκάντο αυξάνουν τα επίπεδα της ντοπαμίνης και της ενδορφίνης στ αίμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η ενδορφίνη θεωρείται η ορμόνη της ευτυχίας και αποτελεί πολύ ισχυρό παυσίπονο (100 φορές ισχυρότερο από τη μορφίνη). 

Σας υπενθυμίζουμε ότι ο βιοσυντονισμός με τα complex που διαθέτει εγγυάται εξουδετέρωση του άγχους, της στενοχώριας ακόμα και της κατάθλιψης! 
Επίσης, ενισχύει όλες τις λειτουργίες του εγκεφάλου όπως για παράδειγμα τη μνήμη και βοηθάει στην καλύτερη συγκέντρωση. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το ότι πολλοί μαθητές και μάλιστα μαθητές της Γ' Λυκείου χρησιμοποιούν τις συσκευές Biomedis προκειμένου να πετύχουν όσο το δυνατόν καλύτερες επιδόσεις!


Για οποιαδήποτε απορία 
Τηλεφωνήστε μας τώρα στο +30 698 0059 799
ή στείλτε μας μήνυμα στο e-mail biomedisteam@gmail.com

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον βιοσυντονισμό, τη Biomedis και τις συσκευές μας επισκεφτείτε τη σελίδα μας !
Παραγγείλετε γρήγορα κι εύκολα τις συσκευές μας online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Biomedis.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment