Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6


Πολλοί άνθρωποι όταν ξυπνάνε το πρωί νιώθουν να είναι εξαντλημένοι και με κάποιο πονοκέφαλο ή ελαφρύ στομαχόπονο που συνήθως διαρκεί για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Τα συμπτώματα αυτά μπορεί να συμβαίνουν όχι μόνο λόγο κούρασης από την προηγούμενη ημέρα.

Οι διατροφικές συνήθειες και τα ωράρια τα οποία τρώμε ή οι ποσότητες μπορεί να επηρεάσουν τον οργανισμό μας αρνητικά. Παράδειγμα άμα τρώμε πολύ αργά και βαριά τότε ο οργανισμός μας επειδή δεν προλαβαίνει να τελειώσει τη λειτουργία της χώνεψης πριν κοιμηθούμε τη συνεχίζει και κατά τη διάρκεια του ύπνου μας. Σε κάποιες περιπτώσεις αυτή η διαδικασία μπορεί να μας προκαλέσει και ενοχλήσεις στο στομάχι είτε κατά τη διάρκεια του ύπνου ή μετά αλλά επειδή ο οργανισμός λειτουργεί κανονικά και δεν μπορεί να ξεκουραστεί δεν αναπληρώνεται η ενέργεια του. Επιπλέον ο ελαφρύς πονοκέφαλος που μπορούμε να νιώθουμε οφείλεται στο ότι ο οργανισμός δεν έχει ξεκουραστεί και είναι ένας τρόπος να μας υποδείξει ότι χρειάζεται ξεκούραση και ύπνο.

Tipakia αντιμετώπισεις

Η κατάσταση αυτή αντιμετωπίζεται αν και πάντα πρέπει να σκεφτόμαστε και τον οργανισμό μας και να μην το παρακάνουμε. Για να επανέλθει ο οργανισμός του στα φυσιολογικά και αν αποφύγουμε μελλοντικές τέτοιες καταστάσεις μπορούμε:
  • Να αποφεύγουμε βαριά βραδινά γεύματα. Όσο πιο βαρύ νιώθει ο οργανισμός μας ένα γεύμα σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερη ώρα να το χωνέψει. Γεύματα με πολλά λίπη συνήθως είναι ένα από τα φαγητά τα οποία πρέπει να αποφεύγουμε το βράδυ και μετά ανάλογα με τον οργανισμό να αποφεύγουμε τροφές που μας προκαλούν αίσθημα φουσκώματος.
  • Να αποφεύγουμε σε κάθε περίπτωση τα μεταμεσονύχτια γεύματα. Άμα δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό προτιμάμε κάτι ελαφρύ όπως ένα φρούτο.
  • Το πρωί άμα νιώθουμε εξάντληση ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο χωρίς να σκεφτόμαστε ότι πρέπει να κάνουμε μέσα στην ημέρα θα βοηθήσει τον οργανισμό να χαλαρώσει λίγο και εσάς να φύγει η εξάντληση.
  • Μπορούμε εφόσον δεν νιώθουμε καλά το πρωινό μας να είναι πιο πλούσιο και γεμάτο με πιο υγιεινές τροφές όπως φρούτα, λαχανικά, γάλα ή χυμό αντί του καφέ, δημητριακά και η κατανάλωση ενός αυγού το πρωί λόγω της ενέργειας που μας δίνει θα μας κρατήσει γεμάτους ενέργεια μέχρι το μεσημεριανό μας. Κατά τη διάρκεια του πρωινού είναι καλό να τρώμε και κάποιες φυσικές ουσίες που είναι γλυκές όπως το μέλι γιατί οι γλυκαντικές ουσίες στέλνουνε μηνύματα χαράς στον εγκέφαλο και οι φυσικές αυτές ουσίες δίνουν πολλή ενέργεια. Ειδικά στην Ελλάδα θεωρούμε το πρωινό το πιο ελαφρύ γεύμα αλλά στη πραγματικότητα και με ερευνητικές αποδείξεις το πρωινό μας πρέπει να είναι πλούσιο για να μπορέσει να μας δώσει αρκετή ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα.

Βοήθεια από το Βιοσυντονισμό


Ο Βιοσυντονισμός θα μπορούσε να μας βοηθήσει και σε αυτό το πρόβλημα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα προγράμματα θεραπείας του Βιοσυντονισμού για την αντιμετώπιση των πονοκεφάλων και των κοιλόπονων που τόσο πολύ κουράζουν τον οργανισμό. Επιπλέον με τα προγράμματα ο οργανισμός θα αναπληρωθεί και θα λειτουργήσει πιο καλά ενώ την ίδια στιγμή λειτουργίες που θα έχουν φθαρθεί λόγω της κατάστασης, όπως η αναπνοή μας ή το αμυντικό μας σύστημα, θα επαναφερθούν στη αρχική τους κατάσταση βοηθώντας και προστατεύοντας τον οργανισμό μας.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε για τις εφαρμογές του Βιοσυντονισμού και το πως 
μπορεί να σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση της εξάντλησης και 
των συμπτωμάτων της επικοινωνήστε μαζί μας

στο +30. 698 00 59 799 καθώς και στο biomedisteam@gmail.com.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε !


Μπορείτε να παραγγείλετε όποια συσκευή Biomedis θέλετε στο

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Post a Comment